İçeriğe geç
ENFJ × INTP

ENFJ The ProtagonistINTP The Logician

sohbet yapıştırıcısı, üç noktada ayar çeken çift

75/ 100
Kimya patlıyor

136 eşleşme içinde ilk %47

ENFJ x INTP — sadece sohbet tutuyor, gerisini baştan sona oturtuyorsunuz

#tamçekirdekeşi#sabaha3derintürlü#mantıkvekalp#planvsanlık

Bu skor neden?

Her eksenin puana etkisi

  • EnerjiEIDeğişken
  • SohbetNNSinerji
  • DuygularFTSinerji
  • Yaşam ritmiJPDeğişken

Fikirlerin tuttuğu derin sohbetler, duygu-mantığın doğal tamamlanışı (T↔F) — artı. Tek görev: plan-anlık (J↔P) ritmini oturtmak.

Bu çift resmen

ENFJ "o zaman niye öyle yaptığını şimdi anlıyorum" diyor, INTP'den hemen "e bir dahakine ne yapcaksın peki?" çıkıyor; akşam buluşması ayarlamaya kalksalar yine ikisinin istediği saat farklı oluyor

Bu çiftin mesajları

Hafta sonu ne yapsak?
ENFJ
birkaç güzel mekan buldum, cumartesi gidelim. tatlıcıya da ben bakarım!
INTP
evde beraber bir şeyi didiklesek de fena olmaz. merak ettiğim bir şey çıktı, beraber baksak eğlenceli olur gibi.
Beni seviyor musun?
ENFJ
tabii ki seviyorum! onu sorgulama bile haha daha sık söylerim tamam mı? kafana takma.
INTP
sevginin ne olduğu tanıma bağlı ama… seninleyken kafam en az karışıyor, e o da sevgi galiba. evet, seviyorum.

Birbirini anlamak

ENFJ'yi anlamak

Herkesi öyle doğal kolluyorsun ki sen bittiğinde kimse fark etmiyor. Önce "e peki sen nasılsın?" diye sorman bile bu ilişkinin sıcaklığını komple değiştirir.

INTP'yi anlamak

Dışı umursamaz görünür ama içeride bir sürü düşünce döner. Hemen tepki gelmemesi görmezden gelme değil, toparlıyordur. Cevabı zorlamak yerine vakit verirsen içtenlikle yaklaşır.

Kimya noktaları

  • 01

    sohbet kimyası cidden iyi (N↔N)

    ENFJ ile INTP'nin dünya görüşü ve ilgi alanları tuttuğundan sohbet hiç bitmiyor. İlk tanıştığınız yerde bile saatler bir anda akıp giden bir ikili. Sohbet bu ilişkinin asıl yapıştırıcısı.

  • 02

    farklılık dengeyi kuruyor

    Enerji, duygu tarzı, günlük ritim hepsi farklı olduğundan birinin göremediğini öbürü görür. Beraber olunca denge oluşan bir his.

Sürtüşme noktaları

  • 01

    sohbet dışında her yerde sürtüşme

    Sohbet iyi tutuyor ama enerji şarjı, duyguyu işleme, günlük ritim hepsi farklı olduğundan günlük hayatta dönüşümlü çarpışma çıkıyor. Sohbet dışında oturtulacak çok şey olan bir yapı.

  • 02

    uyum sağlama yorgunluğu birikiyor

    Üç eksen farklı olduğu kadar birbirinizi anlayıp ayar çekmek epey enerji yiyor. Ortak nokta sadece sohbet olunca yalnızlık hissettiğin anlar da oluyor.

Aşamalara göre uyum

  1. Yakınlaşma

    Biri bir sonraki buluşmayı ayarlamak ister, öbürü bugünkü görüşmeyi yeterli bulduğu dönem — bir de daha yeni tanışıp evren, anlam, gelecek derken sabahı getirme moduna geçtiğiniz dönem

  2. Yeni başladık

    Kriz anında biri toparlar biri sarılır, rollerin bölündüğü dönem — bir de planlı olanla akışına bırakanın aynı döngüde çarpıştığı dönem

  3. Sıkışma dönemi

    Sürekli derin sohbet derken pratik konularda kafanızın bir anda farklı çalışmaya başladığı aşama — ama empati vs çözüm uyuşmazlığı çıksa bile "önce modunu sor" ile çözülen aşama

Bunu deneyin

  • İkinize deSohbet dışında ortak nokta bul

    Sohbetin iyi gitmesi başlı başına değerli — ama davranış ya da günlük hayatta örtüşen tek bir şey bulunca bağ çok güçleniyor.

  • İkinize deFarkları birbirinize anlatın

    'Ben şu anlarda zorlanıyorum' diye anlatma zamanı olmak, gereksiz çatışmaları azaltıyor. Birbirinden habersiz uyum kurmaya çalışmanın sınırı var.

İkinize uygun buluşma fikirleri

  • Biri çıkmak biri dinlenmek istediğine göre yarı yarıya bir rota kur (gündüz dışarı + akşam ev)
  • Sergi, gece yarısı araba turu — sohbetin ve havanın derinleştiği her şey tam sizlik
  • Büyük resmi kilitle, detayı anlık götür — hem planlıya hem özgür ruha uyar

ENFJ için en iyi eşleşmeler — top 3

ENFJ için dikkat edilecek eşleşmeler — top 3

INTP için en iyi eşleşmeler — top 3

INTP için dikkat edilecek eşleşmeler — top 3

Arkadaşlarınla paylaşmaya ne dersin?

Instagram hikayene mükemmel boyut!

Başka bir çift dene

Uyum her şey değil — sadece eğlence amaçlı :)